Veelgestelde Vragen

Ik heb een vraag over de maten;
  • Wil je advies of uitleg over de maten? Stuur dan een email naar info@hellodisney.nl of Whatsapp naar 0031 (0)6 510 632 41 en wij zullen dan al je vragen beantwoorden.

Het lukt niet om de bestelling af te ronden;
  • Controleer de bestelling.
  • Controleer de adresgegevens.
  • Is er een geldig emailadres ingevuld?
  • Zijn de algemene voorwaarden aangevinkt?

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen;
  • Als de bestelling nog NIET is afgerond, kan het aantal artikelen gewijzigd worden door in het kiesveld een ander aantal te kiezen en te klikken op “Winkelmand bijwerken”.
  • Er kan een nieuw artikel toegevoegd worden door verder te winkelen.
  • Er kan een artikel uit het winkelmandje verwijderd worden door op het kruisje (X) links te klikken. 
  • Als de bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk om iets te wijzigen of toe te voegen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen;
  • Na het plaatsen van de bestelling stuurt Hello Disney altijd een orderbevestiging per email. Het is echter mogelijk dat deze email door jouw mailserver als spam aangemerkt is. 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd;
  • Bestellingen worden door Hello Disney verstuurd met Post NL/DHL met track en trace nummer.
  • Je kunt bij het afronden van de bestelling kiezen voor standaard verzending van €4,50 of verzekerd verzenden voor €6,50.
  • Bestellingen vanaf €50,00 worden gratis bezorgd binnen Nederland.
  • Verzend- en administratiekosten zijn €8,95 voor België en Duitsland of verzekerd verzenden voor €9,95.
  • Bestellingen kunnen ook op afspraak worden opgehaald in Almere. 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er;
  • Bestellingen binnen Nederland kunnen uitsluitend met iDEAL betaald worden. 
  • Bestellingen naar het buitenland kunnen betaald worden met SOFORT of BANCONTACT.

 Wanneer ontvang ik mijn bestelling;
  • Alle artikelen zijn op voorraad en worden binnen 2 dagen door ons verstuurd met Post NL/DHL.

 Hoe kan ik een artikel retourneren/ruilen;
  • Bestellingen kunnen binnen 7 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
  • Het aankoopbedrag (excl.verzendkosten) van de door jouw geretourneerde artikelen wordt binnen 3 dagen teruggestort op jouw rekening.
  • Verzend- en retourkosten zijn te allen tijden voor eigen rekening.
  • Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  • Neem voor het retour sturen/ruilen van artikelen eerst contact op met de klantenservice.
    Email: info@hellodisney.nl
    Whatsapp:  0031 (0)6 510 632 41
  • Het artikel moet indien van toepassing voorzien zijn van de originele labels en de originele verpakking.
  • Het artikel mag geen gebruiksporen bevatten.
  • Aanbiedingen en/of afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd c.q. geruild worden.
  • Ondergoed, sokken en badmode kan niet worden geretourneerd c.q. geruild worden.
  • Het artikel mag niet gewassen en/of gedragen zijn. Op ritsen, knopen, prints, steentjes, pillen e.d. kunnen wij geen garantie geven.
  • Alleen gefrankeerde zendingen worden geaccepteerd.

Welk bedrag krijg ik terug bij het retourneren als mijn bestelling gratis is verstuurd;
  • Gratis verzending vervalt als het nieuwe totaalbedrag van jouw bestelling, na de retourzending, onder de minimale bestelwaarde voor gratis verzending ligt. In dit geval moet je de verzendkosten van €4,50 alsnog betalen.
  • Het verschil zal binnen 3 werkdagen  worden overgemaakt.
  • Bij het kiezen van een tegoedbon krijg je het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen op jouw account en brengen wij de verzendkosten niet in mindering.

Hoe kan ik gebruikmaken van een kortingsbon;
  • Heb je een kortingsbon ontvangen? Gebruikmaken van de kortingsbon gaat als volgt:
  • Kijk op onze site en plaats de artikelen die je wil bestellen in je winkelmandje.
  • Bij “Kortingsbon toepassen” typ je de kortingscode in.
  • Klik op OK. Je ziet direct aan de rechterkant dat de korting van het totaalbedrag is afgetrokken.